فاطمیــه

√√√تــاسبــزشوم ازعشق√√√

××کعبــه جـان هاتویی....گـردتـومی آرم طواف××

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ √√√تــاسبــزشوم ازعشق√√√ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

گفتنــد فاطمیــه کــدام است؟


کـــوچــه چیست؟


افســـانــه بـــاشد ایـن همـــه؛


┘◄گفتــــم خــــدا کنـــد...


بـــا بغـض،


مــردی آمــد از ایــن کــوچــه هـــا گذشت


┘◄مــی رفت تـــا بـــرای ظهــورش دعـــا کنــد

 



نظرات شما عزیزان:

دستان سیستان
ساعت6:06---11 ارديبهشت 1392
به نام ایزد دانا و توانا
با سلام و درود فراوان
وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید به شما تبریک میگم و امیدوارم در ادامه موفق و موئید باشید.
خوشحال میشم به منم سر بزنید و افتخار لینک کردنم و در صورت تمایل بدید.
اگه لینکم کردید بهم خبر بدید متقابلا با افتخار لینکتون کنم.
با تشکر
دستان سیستان


پیمان
ساعت19:56---7 ارديبهشت 1392
با درود .دیر به دیر آپ می شیدا.موفق باشید.

ViDa
ساعت2:47---1 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


ViDa
ساعت3:19---30 فروردين 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


ViDa
ساعت2:01---29 فروردين 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 23 / 1 / 1392برچسب:,

] [ 11:58 ] [ √دختــــــــــرﮯ ازجنس آرامـ ش ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه